Vandaag was het al weer de laatste bingo van 2023. En wat voor een Bingo !
We hadden een Sinterklaasbingo.. We hadden een paar pieten die ons vandaag hielpen bij de kaartverkoop en het bingospel.

Het was vandaag ontzettend druk. Er was ruim 60 man/vrouw/kind op de Bingo afgekomen.
Niet zo gek ook. Want op zon regenachtige dag, na al weken regen, is iedereen wel in voor een spelletje Bingo. Bij de koffie/thee kregen we heerlijke zelfgebakken speculaas, en ook de pepernoten en chocolademuizen ontbraken niet. Ook vandaag hadden we weer mooie prijzen. Vooral ook cadeautjes voor de feestdagen. Gezellige kerstsetjes en als grote prijs voor de laatste ronde: een grote gevulde mand met allemaal etenswaren. De cadeautjes voor de loterij waren allemaal door de pieten ingepakt. Je wist dus niet welk cadeau je zou krijgen als jouw nummer werd getrokken. Ook vandaag hebben we weer heel veel lootjes verkocht. Zoals iedereen wel weet, gaat de opbrengst van de bingo’s naar de stichting Funtours voor het doen van uitjes en activiteiten en om onze bus op de weg te houden.

We gaan ook in 2024 weer door met het houden van bingo`s. Zo gauw als de datums voor 2024 bekend
zijn, zetten we deze op de agenda van de website. We hopen jullie allemaal volgend jaar weer op de bingo te mogen ontmoeten.